Tuesday 29 August 2017

BANTU ANAK DAPAT BERTUTUR DENGAN CEPAT (SPEECH DELAY)



BANTU ANAK DAPAT BERTUTUR DENGAN CEPAT
Anak masih tak boleh panggil mama, abah, hanya berkomunikasi dengan bunyi suara je bila nak benda atau akan menunjukkan gerakan badan tanpa ada perkataan yang jelas.
Kalau bercakap pun tak jelas perkataan dan tak difahami oleh orang lain melainkan ibunya je.
Sebenarnya masalah lambat bertutur atau speech delay or language delay berpunca daripada masalah gangguan pada daerah oral-motor di bahagian otak mengakibatkan hubungan di daerah otak yang berperanan untuk menghasilkan perkataan tidak dapat berfungsi secara efisien. Sehingga menyebabkan anak menghadapi kesukaran menggunakan bibir, lidah, dan rahang untuk menghasilkan bunyi.
Jangan risau, kami cuba bantu anak anda bertutur dalam masa yang singkat insya Allah dengan kaedah terapi saraf lidah menggunakan tablet P’tar Luban yang sangat terkenal dengan terapi MINDA dan terapi SARAF termasuk memulihkan sel saraf lidah untuk membantu masalah anak lambat bertutur pada usia normal.
P’tar Luban akan membantu merangsang bahagian otak yang mengawal “Speech Development” dan membantu memberikan stimulasi pada gelombang otak anak Anda.
.
Sekiranya menggunakan P’tar Luban secara konsisten, insya Allah
boleh membantu mempermudah anak untuk memahami dan meniru setiap apa yang didengar dan dilakukan oleh orang disekitarnya.
Serius! Memang cepat tindakbalas selepas amalkan P’tar Luban, ada sebahagian pelanggan kami yang tak sempat habis sebotol lagi anak dah mula boleh bercakap walaupun masih telor.
Satu lagi yang best P’tar Luban ni bukan untuk terapi LIDAH je, bahkan sangat baik untuk bantu regenerate sel SARAF dan menjana fungsi MINDA anak2 kita semua.
Kenapa P’tar Luban boleh bertindakbalas dengan cepat secara semulajadi?
Berdasarkan pelbagai kajian yang dibuat menunjukkan bahawa LUBAN mengandungi sejenis bahan semulajadi yang boleh bertindak balas terhadap otak secara pantas.
Jadi tunggu apa lagi segera hubungi kami di talian wassap untuk berkongsi tentang rahsia P’tar Luban bantu anak anda bertutur dengan cepat.

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes