Thursday 10 August 2017

AMALKAN AIR LUBAN, TANTRUM ANAK KURANG

TANTRUM ANAK DAH KURANG

Ini antara testimoni regular customer kami yang ambil Green Hojari Luban. Setiap kali habis memang terus restok sebab tak nak putus bekalan luban untuk anaknya.

Sejak amalkan Luban, perubahan demi perubahan ditunjukkan anaknya. Tantrum dah kurang, dah boleh bertutur walaupun sebutan masih belum jelas, tapi dah boleh panggil emak. Sapa yang tak gembira kan dengar panggilan anak yang telah sekian lama ditunggu.

Dah ada komunikasi 2 hala, malah anak dah boleh fokus bila buat satu-satu aktiviti. Pasti emaknya gembira kan bila anak yang delay development dah tunjukkan perubahan positif sikit demi sedikit.

Setiap hari emaknya buat air luban. Dia masukkan 3-4 ketul luban dalam air. Dan air itulah digunakan untuk membancuh susu anaknya. Mujur anaknya tak pernah menolak.

Yang lebih mengembirakan si emak, sawan anak juga berkurangan. Jika tidak berkali-kali di serang sawan. Sebab tu emaknya memang pastikan bekalan luban untuk anaknya sentiasa ada. Dapat gaji je terus beli takut terpakai duit luban anak katanya. Saya yang dengar pun rasa sedih . Tu la kasih seorang ibu😍.

Habis pulak tisu kat umah ni. Oklah, yang nak tanya pasal Luban asli dari Oman ni @ #GreenHojariLuban , atau pun pasal Luban tablet iaitu #PtarLuban boleh tekan je no kat bawah ni.

📲 https://www.wasap.my/60129405699 (Adzman Ahmad)
📲 https://www.wasap.my/60133768605 (Ummu Nur Khadijah)

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes