Friday 15 September 2017

NILAH CARA MUDAH UNTUK HILANGKAN SAWAN YANG RAMAI TAK TAHU!





NILAH CARA MUDAH UNTUK HILANGKAN SAWAN YANG RAMAI TAK TAHU!

Kenali terlebih dahulu punca penyakit sawan, kesan ke atas pesakit sekiranya tidak dirawat dengan segera dan kami kongsi rahsia bagaimana P’tar Luban boleh membantu hilangkan sawan dengan cepat biizniLLAH.

PUNCA EPILEPSI.
Epilepsi sejenis penyakit yang berlaku disebabkan oleh gangguan di bahagian otak yang berlaku secara berulang dalam bentuk serangan sawan yang boleh menyebabkan seseorang penghidap sawan tidak akan sedarkan diri dalam satu jangka masa bergantung kepada tahap kekronikan penyakit sawan yang dihadapi.

Gangguan sawan tarik atau epilepsy berpunca daripada masalah gangguan saraf, gangguan saraf bahagian otak, faktor genetik dan juga disebabkan oleh gaya pemakanan seseorang.

KESAN SAWAN TARIK TERHADAP SISTEM BADAN DAN FUNGI OTAK JIKA TIDAK DIRAWAT DENGAN SEGERA! 

Serangan sawan yang agak kerap berlaku boleh menyebabkan sistem imunisasi badan akan lemah akibat daripada sistem saraf yang gagal berfungsi dengan baik.

Perlu diingat, keadaan serangan SAWAN yang kerap boleh berisiko tinggi dan sangat mudah untuk diserang gangguan makhluk halus ketika sistem badan dalam keadaan lemah dan kurang stabil.

Serangan sawan yang agak kerap juga boleh memberi kesan jangka panjang terhadap gangguan saraf otak.
Setiap kali gangguan sawan ianya akan melibatkan saraf otak dan lama kelamaan boleh menjejaskan kuasa minda jika tidak diatasi dengan secepat mungkin. 

Sebab itu, kebiasaan pesakit sawan yang kami temui menunjukkan tanda2 kemurungan, tak ceria, pediam, kurang aktif, kurang keyakinan diri, lemah anggota badan, slow learner dan juga ada yang terkena gangguan makhluk halus. 

BAGAIMANA P’TAR LUBAN MEMBANTU MERAWAT MASALAH SAWAN TARIK.

P'tar Luban dirumus khas untuk membantu melancarkan sistem saraf, sendi, otot supaya ianya berfungsi dengan baik dan mengelakkan daripada ketegangan saraf yang berisiko untuk mudah diserang sawan.

Selain itu, dalam masa yang sama P’tar Luban juga membantu mengaktifkan fungsi saraf di bahagian otak bagi memudahkan proses penghantaran oksigen sampai ke otak dengan baik agar fungsi otak tidak terganggu dan secara tak langsung mengembalikan kecergasan badan dengan berkesan.

Kesan awal yang boleh dirasai selepas pengambilan P'TAR LUBAN, boleh mengurangkan tahap kekerapan serangan sawan, badan akan lebih cergas dan berstamina dan juga minda lebih fokus dan tenang.

Jangan tangguh lagi demi orang tersayang, jom pm admin untuk dapatkan info detail:
📲 https://www.wasap.my/60129405699 (Adzman Ahmad)
📲 https://www.wasap.my/60133768605 (Ummu Nur Khadijah)
.
Selamat Mencuba Semoga Ada Manfaat Insya Allah

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes